tisdag 21 oktober 2008

Vi väntar på strumpstickor 3,5

Jag väntar på paket från Yll o Tyll och hoppades på att det skulle dyka upp idag, men "Icke sa Nicke". Det har blivit en liten miss hos dem så jag har blivit bortglömd. Men nu ska paketet vara på väg. Jag väntar speciellt på ekologiska strumpstickor nr 3,5 och lite annat smått och gott förståss!

Först ska jag sticka klart min kofta i lin, den ska få ärmar.


Den är tänkt att premiäranvändas på bröllopsfest i helgen så det blir till att sticka på nätterna nu. Äh, det ska bara vara korta ärmar så det blir nog bara ett par sena kvällar.


Sedan ska jag fortsätta sticka på Tösens kofta på Isländska.

Tösen är sjuk och vi är hemma idag igen. Vi var på väg till mitt jobb i morse, tösen och jag. Halvvägs kräktes hon, så det var bara att vända om. Nu, efter några timmar och sömn så är hon ganska pigg igen och hjälpte förståss till med bloggfoton.

Jag har fått en Garn- och Tebytesvän och smider paketplaner.

Inga kommentarer: