söndag 6 februari 2011

Sockor och färgvalskval

Mina Tå-upp sockor efter Tootitoshs mönster, som de såg ut i morse. Nu har bägge sockorna fått lite skaft också. Jag tror att de ska bli så höga som nystanen tillåter. Det är Drops Delight och stickor 2,5. Jag gillar verkligen färgerna. Riktigt Emmiga färger.

De här färgerna ska jag välja till i vinsten från här om dagen. Den grå ska vara bottenfärgen. och de andra mönsterfärger. Det kanske blir en kofta av tröjan när jag stickar den. Vad tycks? Ser det bra ut?


5 kommentarer:

4U2 sa...

Fina färger!

Blenda sa...

Färgerna är jättehärliga! Bra val!
/Blenda

Saras pyssel sa...

Det ser strålande ut - färgerna passar jättebra ihop! Det blir spännande att få se när du har kommit igång!

Ulrika sa...

URsnygg färgkombination!!

Camilla sa...

Ja, de ser jättefina ut ihop! Jag blev förtjust i den gulgröna färgen i mitten, och den blir ännu finare med lila och blått till. Det blir en jättesnygg kofta/tröja!