söndag 12 juni 2011

Jag har fått en utmärkelse!

Av Pyssel och Knåp fick jag den. Tack!

Jag ska berätta 8 saker om mig själv. Tydligen sådant som ni inte redan vet... Phu, det blir svårt. Jag berättar ju en del för er och annat vill jag spara för mig själv.  Men lite onyttigheter kan jag väl bjuda på.

* Jag trivs så otroligt mycket med att ha flyttat hem till Småland!
* Jag får ganska mycket fräknar i ansiktet så här på sommarhalvåret.
* Åt Öländska kroppkakor i fredags. Måste säga att mammas Småländska smakar mycket bättre!
* Får kli och domningar i tungan av att äta kräftor och räkor i lag.
* Tycker att Tulpanfeber av Deborah Moggach är en rolig bok.
* Vill lära mig Nålbindning, vilket inte torde vara så svårt. Väl?
* Känner mig som en 27-åring! ;-D
* Behöver skaffa några fler Pelargoner till mina fönster.

Jag skickar denna utmärkelse vidare till Krumitott, Ulliga Gulliga Färgglada och Blendas betraktelser. Ni behöver absolut inte utföra och skicka vidare denna utmärkelse vad mig anbelangar. Men jag gillar era bloggar och vill uppmuntra er för det!

2 kommentarer:

Linda sa...

Tack för awarden! :) Ojoj, nu får jag klura på åtta saker om mig själv medan jag rensar ogräs idag...

Blenda sa...

Oj, tack så mycket! Vad glad jag blev! :-D

Ska fundera på om det finns något särskilt eller intressant att berätta om mig... Hm.

Ha det bra!
/Blenda