söndag 8 april 2012

Morden i Midsomer-koftan


Lillebror har äntligen fått sin kofta. 

Det är inte bara mitt fel att han fått vänta länge på den för egentligen var det vår mor som skulle sticka den från början. Det är ett mönster från Drops 2011's herrkollektion. Den här. Jag är inte riktigt nöjd med hur kragen blev och så har jag gjort ett annat fel. Mer säger jag inte för man ska ju inte skylta för mycket med sina brister.  I sin helhet tycker jag ändå att den blev fin och jag tror brorsan är nöjd.

5 kommentarer:

Ellen sa...

Den blev jättefin. Kul att se er i helgen :)

Pixi sa...

Ja han ser ju nöjd ut o tycker den blev jättefin, oftast är det petitesser man retar sej på, varför ska man vara så självkritisk när det funkar?? Men man vill väl vara perfektionist.. så är det för mej iaf, fast jag har ju insett att det kommer jag aldrig kunna bli, gör alltid nåt fel men får digga läget bara o göra sitt bästa !=)

Saras pyssel sa...

Den var verkligen jättesnygg!!

metamorphosis sa...

Oh, helt klart en morden i Midsomer - kofta! Klockrent!

Marja sa...

Jätte fin!!! Du kan minsann du Emma! :)