söndag 5 augusti 2012

Vilken tur!


 

I går hade jag lust att riva upp åtminstone 4 av mina pågående projekt. Två av dem påbörjade och jätteroliga i början av veckan! Tvära vändningar här!
Medan jag rotade i garnkorgarna och lyfte på alla ufon så hittade jag Mia Demers AdAstra. Hurra! Den som är så mjuk och fin och rolig och så händer det lite lagom i mönstret. Perfekt för mig som måste hålla mig mer i viloläge än uppåtstående några dagar till.
Angående stickningarna som låg illa till i går, så kunde jag hejda mig och sova på saken. Två stickningar kommer att ryka, och då kommer det att kännas som om jag har städat lite.

Jag anmälde mig och Mor min till en stickhelg i Habo i morse. Vet att den är populär, hoppas vi får komma med.

2 kommentarer:

sinneskatten sa...

Då håller vi tummarna att vi ses i Habo!

Petra sa...

Hoppas också på att vi får sticka ihop i Habo. Har anmält mig dit:)
Vore så kul!!

Petris