fredag 2 december 2016

Summan av kardemumman....

...gällande min roll som testkund hos Hobbii är att gillar man, som jag, ekologiska garnet Semilla från BC Garn, så har de ett bra urval av dessa där.


Hobbii hade krångel med tekniska problem på alla beställningar med rabattkod. Tänk alla som fått samma uppdrag som jag: "Rabattkod mot att testa websidan och lämna gott omdöme"... Leveranstiden för mitt paket blev 15 dagar! Jag hoppas att det får ordning på det där så att de kan hålla leveranstiden på utlovade 1-3 dagar i fortsättningen.


Jag gillar inte:
Många bilder på garnerna är dåliga, både dålig bildkvalité och färgåtergivning.
Många varor som visas på websidan är slut.
Att de över huvud taget säljer varor från Drops.
Ganska rörig sida. Och ful.


Jag gillar:
Semillagarnerna och Cubicsstickorna.


Jag är nöjd över hur kundservice behandlade mitt ärende så att den till slut kom fram. Kanske för att jag på ett ganska oEmmigt vis var rätt tuff i mailkontakt.
Hoppas att det inte bara var för att jag fått uppdraget att skriva recension om dem, utan -som de skriver på sin hemsida -har: "Sveriges bästa kundservice Vi vill endast ha nöjda kunder!"


Jag kommer inte att handla där igen.


Tacka vet jag servicen och utbudet i: Garnkorgen, Sjöalyckans silke, Magasin duett, Garnomera, Fru Valborg, Tant Kofta, Charlottendals
(Vet inte varför det blir olika färg på alla länkar, jag vill att alla ska vara lila!)








1 kommentar:

miastick sa...

Intressant! Jag fick frågan av dem också, men tyckte inte garnerna var kul så jag tackade nej. Ångrar mig inte när jag läser det här ;)