tisdag 18 november 2008

Den som väntar på något gott...

Idag fick jag mitt Garn och Te-bytespaket från Zandra (har du någon blogg?). I ett fint kuvert med höstlöv låg två nystan Muskat med fin lyster från Garnstudio, PRECIS det garnet jag spanat på och vill sticka något i! Färgen är en jättevacker plommonlila färg, "min" färg. Jag fick ett te som heter Höstskimmer och som doftar jättegott, det blir kvällste i kväll. Och en liten hälsning på ett kort utklippt som ett nystan med stickor! Tack snälla du! Jag är så glad! ... Idag igen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va fuskigt.
Jag vill också ha snö hehe.

Zandra sa...

Kul att du gillade det! Blev lite sent postat...men den som väntar på nåt gott..;-)

Anonym sa...

Var ju lite nyfiken på vem det var som mumsade på min tårta så jag var tvungen att titta in och oj, vad inspirerad jag blir!Så mycket fint..!

Anonym sa...

Ha ha, snacka om snurrig, det var ju inte ens du som mumsat på min tårta!!! Strunt samma nu har jag hittat en sida till som ska ligga som favorit hos mig i alla fall!