onsdag 21 september 2011

Jag har fått en utmärkelse!

Jag har fått en fin award från Knyppeltanten. TACK!


Jag ska svara på några frågor och skicka vidare till 5 bloggare som har mindre än 100 följare.

Varför började du blogga?
Jag ville dokumentera mina egna alster och få kontakt med andra stickerskor, stickare och bloggare ute i världen.

Vilka bloggar följer du?
Jag följer flera stycken troget. Andra följer jag ett tag och släpper sedan.

Vilka favoritfärger har du?
Jag gillar dova höstiga färger; grålila, mossgrön, höstorange mörk himmelsblå och brun.

Vilka favoritfilmer har du?
 Svenska kriminalare, Brittiska kriminalare "där man dödar långsamt" (kommentar från min sambo), Amelie från Montmartre och En riddares historia

Vilket land drömmer du om att åka till?
Det skulle vara roligt att besöka Island. Italienska och Franska landsbygden med mattema.

Bloggar jag skickar vidare till

1 kommentar:

Zandra sa...

Tack! Följer upp inom en dag eller två :-)