tisdag 4 oktober 2011

Iphonens nya kläder

Jo, det är ett Apple-äpple!
Det har antytts att det kanske är en ekorre, tupp eller ett moln. Men det är det inte!
Mitt nya tvåändsstickade fodral i egenhändigt färglav- och indigofärgat garn, som höll på att inte bli något alls. Men det var ju nästan färdigt och nu är jag helnöjd.
Och det är helt tydligt ett äpple när man vet att fodralet innehåller en apple.
Och det gör inget om mitt äpple liknar en ekorre. Det är inte dåligt att ha stickat en ekorre heller!


3 kommentarer:

Blenda sa...

Ny punkt på att lära mig-listan: Tvåändsstickning.

Jättefint är det!
/Blenda

Mikaela sa...

Jag borde också sticka mig ett fodral till telefonen... Gillar det här, jättefina färger!

Lilli sa...

Tvåändstickat fint fodral; klart du kan vara nöjd! Läste tidigare inlägget om flugsvampen. Barn är så spontana och omedvetet roliga. Som din dotter sade att det skulle bli prickigt när man färgar med flugsvamp :) Jag log för mig själv så klart :) Väldigt gulligt och rart av din lilla tös :)