onsdag 18 februari 2015

Garnshopping!

I dag har jag köpt ett sån där fin Zauberball-boll. Jag har velat ha en länge men inte vetat vilken färgkombo och inte vad jag ska sticka av den. Den blir ju fina sockor, men kanske bör få ett annat öde än att trampa omkring i. Nu har jag en sån där fin boll i alla fall!

Stickhelgsdeltagare! Jag kan meddela att ni också kommer att kunna köpa färgglada bollar! 
Tine med C-knit från Värnamo kommer med massor av fina garner och tillbehör under lördag eftermiddag och söndag förmiddag. Hon har garner från bla Onion, Rowan, Sandnes, Manos, Noro och Visjö. Ja, vi får se vad hon plockar med sig. 
Hon hälsar att det går bra att höra av sig om man önskar något speciellt. Ni hittar en del i webshopen, men butiken har mer.

Även Vanja´s garn från Sävsjö har försäljning av bla flerfärgade sockgarner. Hennes garner finns med under hela helgen.

Inga kommentarer: