Garnet är här!
Jag fick ingen som helst ursäkt till att min beställning inte behandlats och glömts bort.
Inte heller någon förklaring till varför de inte svarat på något av mina 10-12 mail till 3 olika adresser eller svarat i telefon. När jag frågade så ville han inte höra på, och pratade om annat.
Han nämnde bilolycka, som inträffade i april-maj och sedan att de varit på lång resa.
De beslutade att stänga webbutiken tidigare.
HUR ska jag kunna veta att webbutiken är stängd när den fortfarande går att beställa på!?
Senaste uppdateringen var gjord i april och handlade då om att det var mässtider och därför kunde leveranstiden vara lite längre än vanligt.
Att de skulle lägga ner sin webbutik hörde jag bara ryktas om på Fb när jag frågade annat garnfolk om någon visste något. Men ingen visste något säkert.
Webbutiken fanns fortfarande på nätet den 31 augusti när jag tittade. Samma dag som jag pratade med Lienes design. Nu är den borttagen.
Jag tycker att detta kunde skötts bättre. En liten ursäkt hade varit trevligt.
Jag tänker inte handla av dem igen om de dyker upp på mässor eller i ny webbutik.
Garnet är fint, men det får nog ligga till sig till nästa vår i ett mörkt skämshörn...
3 kommentarer:
Jag köpte garn ifrån Lienes design, som inte fanns visade det sig, men jag har inte fått mina pengar tillbaka. Dock har jag inte haft energi att bråka med dom om detta, så jag har låtit det bero.
Skönt att det löste sig för dig till slut!
Men vilket skitföretag! En ursäkt kan man ju ialf få ur sej och inte bara skylla på omständigheter. Usch! Garnet var väldigt fint ialf =)
Vad skönt att du äntligen fick garnet. Även om det blev en väldigt långdragen och tråkig procedur.
Skicka en kommentar