lördag 26 januari 2013

5 veckor kvar till Stickcafé i Vrigstad

Nu är det nästan fullbokat till det riktigt långa stickcafét i Vrigstad i mars.
2 platser finns kvar om man vill bo över natt.
Daggästplatser finns flera kvar.
Stickkalas, Stickcafé, Stickhelg har jag kallat det på bloggen, men det är ju förstås samma sak.

Här i Vrigstad finns en duktig massör, som gärna kommer och besöker stickcafét. Man kan beställa en stunds massage med henne. 560:-/1 timme eller 280:-/30 min.
Det behöver inte förbokas, hon bor nästgårds.

Det kommer att finnas lite att handla på Stickcafét.
Naturligtvis så har IM-butiken öppet, där finns bla. väskor, börser, dukar, roliga dockor, te, ljuslyktor; det mesta Fair Trade.

Anna och Carin är med och säljer sina stickförvaringar, markörer och andra stickattiraljer.

Troligtvis så går det att köpa lite garner också.

Det finns uttagsautomat och livsmedelsbutik på promenadavstånd.
När man ändå är ute och promenerar kan man gå förbi hästarna som bor i närheten.

3 kommentarer:

Linda sa...

Vrigstad verkar vara en mysig liten plats! :)

Ja, jag har goda förutsättningar att få en riktigt härlig sjal! Jag ska lägga in lite bilder sen, men än ser den mest ut som en liten garnkorv på en för stor rundsticka. :)

Myggan sa...

5 veckor? Jag vill att det ska vara NU. Fast den som väntar på nåt gott väntar visst aldrig för länge. =)
/Anna

emma sa...

Va mysigt det låter allting :)