söndag 24 februari 2008

Stickcafé


Igår kom jag iväg på stickcafé i Örebro, kul! Jag hörde från grannbordet (som inte var stickare) att det såg så mysigt ut när vi kom och "slängde upp" våra garner och stickor. En av dem sa att det skulle hon också vilja kunna och jag var på väg att erbjuda henne att visa, men... äh... det gjorde jag inte, det skulle jag ha gjort!
Jag började sticka på en poncho till tösen. Det var ett lagom projekt på ett stickcafé, inget mönsterläsande när jag väl kommit igång men roligare än "vanliga sockor".

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var jättekul att träffa dig! Och lilla charmtrollet. :-)
Vad fin hon ska bli i sin poncho sen!

Hanna sa...

Hej Emma
Den 17 mars (aja´s födelsdeag) så har jag meandI träff på jobbbet. Om det är något du är sugen på så säg bara till.
Hanna

Hanna sa...

Jag tänkte mera om det var något du ville ha men inte har möjlighet att gå eller ha party så kan ju jag "fixa" det. Ska ni ha typ kallas den 17? Eftersom Aja fyller 35?

Anonym sa...

Tips: http://tildetextil.blogspot.com/