söndag 24 augusti 2008

Utmanad

Kamilla har utmanat mig och här kommer mina svar på några frågor:

Fem saker på min att-göra-lista idag:
* Leka med Tösen.
* Förbereda morgondagens vardag.
* Vika tvätt.
* Ringa en stickvän.
* Pusta i soffan.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag pluggade på SMI (Stockholms Musikpedagogiska Institut) och trodde att jag skulle bli fiollärare.
Jag jobbade med skolbarn och yngre barn och bodde på Puckgränd!

Ställen jag bott på:
Vrigstad, Sävsjö, Malung, Motala, Bollnäs, Stockholm, Hudiksvall, Knivsta, Trosa, Nora

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär:
* Skänka väldigt mycket pengar till IM.
* Köpa hus med ekologiska lösningar, plats för textilrum, musikrum, lekrum, stort kök, rejäl hall, vinkällare och trevlig trädgård.
* I huset skulle jag ha möbler från bla. Norrgavel.
* Fritidshus i Toscana... eller nå´t.
* Jag skulle bli hemmafru och sticka, pyssla och rå om mitt hem hela dagarna.

Regler: Svara på alla frågor.
Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar!
Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört.

Lycka till!

Jag utmanar: alo99, ellen, Syfröken, Västmanländskan, Hanna och Kattis

Inga kommentarer: