söndag 20 juni 2010

Jag kommer ingen vart

Detta är vad jag håller på med, eller vad som ligger i sticklådan. Jag stickar lite här och där, men kommer ingen vart.
De bruna benvärmarna ska bara fixas lite på muddarna.
Blå sjal i lin är en enkel stickning, men lin är väl sisådär kul att sticka i och färgen är kall och hård.
Den gula sjalen är rolig att sticka på men jag har varit tveksam på stickor och nu när jag hittat ett litet fel och måste repa upp så passar jag på att byta till femmor.
Tappan Zee, ska jag snart, snart ta itu med. Men det blir nog stickbyte där också.

1 kommentar:

Mari G sa...

Hejsan

Javisst var det trevligt med mina 3 paket :-). Lite funderningar blev det på vad göra också. Ullcentrum garnet blir en sjal som heter Jubilee (avlång) resten vet jag inte än. Ja förutom vinsten då det mönstret coh garnet kommer att användas :-).

Den här ufo högen ser trevlig ut tycker jag :-)).

vi hörs
Mari