torsdag 10 januari 2013

Plus och Minus i samlingen

Jag gillar Semilla, från BC Garn. 
Garnasinne hade fri frakt och bra pris på garner samtidigt 
och jag köpte på mig några fina nystan.
"Jag skulle köpt några nystan till..."

De här färgerna är väldigt fina tillsammans, 
fast jag inte tänkte på det när jag beställde dem.

I år ska jag föra lite anteckningar på hur många nystan som går in och ut ur samlingen. Får se om det går jämnt upp i slutet av året. Jag ska också anteckna hur många nystan jag både köper och gör av med i år.
Det borde ju vara roligast att göra av med nyinköpt garn, men av någon anledning så blir det ofta så att det nya garnet får ligga till sig. "Det är ju så fint så jag vill spara det till något speciellt."
Istället hittar jag något som legat till sig, men det är ju också nytt på sätt och vis.

Garnstatus 2013: 3 ut, 5 in = Plus 2.

Inga kommentarer: