tisdag 16 april 2013

Sommarsticke i Vrigstad!

Hoppas ni vill komma och sticka med oss i Vrigstad mitt i den ljuva sommaren!


Vi är i startgroparna för planering för Sommarsticke i Vrigstad.
Tisdag 9:e till torsdag 11:e juli fyller vi Vrigstadgården med garner och stickor i högsta hugg! 
Vi hoppas på trevligt utomhusväder så att vi kan sitta ute och sticka till långt in på kvällarna och kanske ta ett dopp i Slättsjön i utkanten av Vrigstad.
Priset för dagarna blir 1300:-

Ni är välkomna från 16.00 på tisdagen, och till middagen så har vi första samlingen.
Vi stickar, pratar, skrattar och äter gott fram till eftermiddagsfikat kl. 15.00 på torsdagen.

Jag kommer att sätta etiketten "Sommarsticke" på inläggen om detta och ni hittar dem om ni klickar på Prästkragsbilden i högerspalten.

Anmälan och frågor på emmasdagar@gmail.com

Mer information kommer!



4 kommentarer:

Åsa i Skuttunge sa...

Sorry befinner mig på vift i kustbandet - men jag kommer gärna tillbaka i mars. Om inte förr....

Otaliga projekt sa...

Visst vill jag!
Låter som ett par väldigt trevliga dagar. Måste bara kolla över sommarplaneringen.
Tack för igår.

Saltflingan sa...

Det vill jag, tror att jag kommer att vara i vår stuga i Nässjötrakten då. Har inte varit med förut men hoppas det går bra ändå :)

Anonym sa...

Nu har äntligen lyckats bli ledig från jobbet så självklart ska jag vara med denna gång oxå =)
det var så himla mysigt sist och kanon god mat och trevligt sällskap!!