söndag 6 juli 2014

Starstruck!

Jag är verkligen glad för alla gillningar och kommentarer jag får på Instagram. Men ett litet extra glädjeskutt tog jag i morse när jag såg att Rosemary Hill, Romi, hade gillat bilden på mitt vita ben och Caramel-koftan som ligger på tork.



Inte nog med det. I går var familjen på matmarknad i Jönköping. Och där, vid provsmakningen av Engelsk jam och curd stod systrarna Anna och Carin, Myggan och Frisky Frog ni vet! Jättekul att se er!

Vi köpte dyr men väldigt god fudge.

Jag köpte lite franska ostar. 
Lyckades faktiskt att inte köpa en som får resten av familjen att vägra öppna kylskåpet.

Vi åt polska piroger, italiensk glass och köpte holländska korvar och Ramslöksfrön.
Inte heller i år åt maken krokodilhamburgare. Jag vet att han är sugen -nästa år kanske...

2 kommentarer:

frisky frog sa...

Du sa ju att du kände på dig att vi snart skulle ses och då var vi ju tvungna att göra det. Vi handlade också smaskig fudge, men hoppade över osten och valde tyska kringlor - brezels - istället.
Vi ses säkert snart igen. =)
/kram

Myggan sa...

Det är alltid lika roligt att få träffa sina stickvänner. Man blir lika glatt överraskad varje gång.
Fudgen är snart slut och man vill ju inte ens tänka på vad varje tugga kostat. =)
/Anna