måndag 14 juli 2008

Skratta eller gråta...?

Jag var in på Systemet idag för att inhandla en flaska vitt vin till min ensamma "fiskarefru"-kväll. Jag fick visa legitimation!!! Jag kanske ser lite barnslig ut men har ändå passerat 30-strecket. Jag kommenterade det inte för expediten som, i mina ögon, var betydligt yngre än jag och skulle fått visa leg. om han handlat vin av mig. Nä, jag grät inte, jag skrattade lite gott åt det efteråt.
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, smutta lite vin och sticka på Candle flame och linkofta.

Tillägg: Jag tog inte alls illa upp! Det var bara roligt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

En komplimang?

Marianne sa...

När jag hade passerat 25 och fick visa lägg (det var ett tag sedan) så sa jag ofta "Tack för komplimangen" och så lämnade jag fram lägget:)

Buddas kryp in sa...

*s* Det är bara att tacka och Bocka... Mig frågade dom sista gången när jag var 25... Hmm nu brukar jag fråga om dom inte vill se mitt leg..Hmm dom tittar bara konstigt på mig och säger näää *s*

Jaja...

Ha en skön kväll...

Anonym sa...

Ta det som en komplimang! Det låter som en skön ensamkväll! Lycka till!

PetraO sa...

Underbart! Jag hade gärna visat leg på systemet - men det var många årsedan nu...

Krumitott sa...

SKRATTA! Hoppas du fick en lugn o skön "själv-hemma-kväll"!