torsdag 6 november 2008

Födelsedagspresent

Titta vad jag fick i födelsedagspresent av mor, far och syskon!
Mitt uppdrag var att beställa den själv och på grund av att jag är så velig så har det tagit nära två månader att bestämma vilken färg och storlek jag ville ha. Till och med mitt namn velade jag om; med eller utan efternamn... Jag är inte vetig!

Jag är egentligen ingen "röd person" men den röda ger några kronor till den globala fonden för AIDS-bekämpning i Afrika, så den röda färgen var vald ganska snabbt. Om den lila gett några kronor till någon miljöorganisation, tex, hade det blivit lila! För lila, det är jag det!

Nu väntar jag på att sambon ska komma hem och bli grön av avund. Han är väldigt svag för "prylar med sladd". I ärlighetens namn så ska han få hjälpa mig att få in lite musik i apparaten, för visst är den fin att titta på men nu vill jag använda den också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja visst är den fin.
Jag har ju en lika dan som jag fick av johan. Perfekt att ha med sig på sina löparrundor hehe.
Ha det så bra.

Linda sa...

Lyxigt!