måndag 20 december 2010

Blad i alpaca

Nu får jag äntligen packa in julklappsstickningarna i papper! Nja, en har jag ju kvar, men jag har så bra med sticktid i bilen ner till Småland där julen ska firas. Detta är Koftans axelvärmare med blad som mormor och farmor ska få. Jag hoppas få en fin bild på damerna i sina axelvärmare att blogga i mellandagarna.

Dagen idag har varit fylld av både jättetråkiga och jättespännande saker. Men på det hela taget så överväger de spännande sakerna och det känns bra att det här året får avsluta så. *Ta i trä* Faktiskt så har hela det här året varit en riktig berg-och-dalbana. Det har jag inte nämnt här på bloggen och jag tänker lämna det så också. Hoppas jag får blogga roliga och spännande saker nästa år, för det är lättare att dela med sig av.

Nu åter till den långa listan att göra innan julfärden till de Småländska skogarna.

2 kommentarer:

annas alster sa...

julkram till dig!

Tina sa...

Det är roligt att följa din blogg och jag ser fram emot nästa års äventyr. God Jul från mej