söndag 19 december 2010

Jag vann!

I Stickameras julkalender har jag vunnit fantastiskt fin ekologisk alpaca från RN Brännvall. Hela 10 nystan! Gissa om jag är glad! Ett särskilt tack till Sambon som hjälpte mig med ordet, han kanske vill ta del av vinsten.
(Bilden är lånad från StickaMeras julkalender lucka 11)

I kväll stickar jag på med min 4:e julklapp som kommer att bli klar, men i sista stund, till julklappsutdelning. Ingen traditionell julklapp* från mig i år alltså.
* En halvt färdigstickad stickning som stickas färdig under julhelgen.

3 kommentarer:

BiZen sa...

Grattis till den fina vinsten!
Jag är också med och hoppas vinna något i Stickameras adventskalender.
En fortsatt fin 4:de dvent!
//BiZen

Camilla sa...

Grattis, vilken härlig vinst.

Marianne sa...

Grattis till en fin vinst.