onsdag 20 februari 2013

Stickkalas i Vrigstad!

Det närmar sig med stormsteg!


Det är väldigt kul att Patricia från Umbra i Växjö kommer på lördagen och säljer garner.
Mycket fint och spännande därifrån vad jag fått nys om!
Jag tar med stora plånboken.

Påminner också om att det finns mer att handla under helgen.

Anna och Carin är med och säljer sina stickförvaringar, markörer och andra stickattiraljer.

IM-butiken har bla. väskor, börser, måttband, dukar, roliga dockor, te, ljuslyktor; det mesta Fair Trade.

Det finns uttagsautomat, kiosk och livsmedelsbutik på promenadavstånd.

3 kommentarer:

Myggan sa...

STORA plånboken ska med mig alltså. =)
/Anna

frisky frog sa...

Tjohoo! Mer garn åt folket. =)
Japp, de sista veckorna brukar gå väldigt fort fast man tycker att man är väl förberedd.

Ullfull sa...

Töis är ca 360m/hg.
Tack för Ditt svar!! Jag förstår, jag kan inte heller åka överallt.
Den här gången hos Er prioriterar yngsta sonen som fyller år och jobbar och lever på Gran Canaria;))
Kram Anita
Om Du får något återbud kan Du ju hinta på bloggen... Kanske....