söndag 19 januari 2014

Lift till Vrigstad, Massage & Racerstickning

Finns det någon av er Stickhelgsbesökare som åker från Göteborg på fredagen, och tillbaka på söndagen, i bil och har en plats över? I så fall så finns en spekulant på den platsen! Maila mig på emmasdagar@gmail.com så ska jag se till att ni får kontakt.

Under stickhelgen finns möjlighet till massage. Elina kan massera 5 st. på lördagen och 5 st. på söndagen. Det kostar 280:-/30 min och 560:-/1tim och betalas direkt till Elina.
Föranmäl det till emmasdagar@gmail.com.

I dag racerstickar jag halvvantar Accelerating Stripes. Det finns en KAL-grupp på Fb där vi är några som stickar dem. När jag väl kom igång så var den ena stickad på ett kick. Sedan kom lite måsten och göranden i vägen. Nu är jag redo för andra vantens andra halva.


5 kommentarer:

frisky frog sa...

Finfina!
/kram

Lina & Mia sa...

Tack för tipset! Ska gå in och titta där :) Superfina halvvantar!! Lite tråkigt att vi inte ses i Vrigstad, men jag hoppas på nästa gång! :) kramar

Otaliga projekt sa...

Är det någon som åker tåg till den STORA järnvägsknuten Nässjö så går det ju minst en bil därifrån.

Annefrid sa...

Jag kommer att köra från Göteborg till Vrigstad men tyvärr inte förrän kl 12 på lördagen (måste ta hand om hästtävlingarna i Scandinavium först...)

Emmas dagar sa...

Annefrid: Tack, men det har löst sig med skjuts från Göteborg :-)