söndag 28 november 2010

Utmaning och Utmärkelse!

Jag fick en utmaning av Krumitott, min vän.
Det handlar om 4 saker:
4 tv-program jag tittar på: Jag tittar inte ordentligt på något program. Men jag brukar välja kanaler med kriminalserier.
4 saker jag gjort idag: Sagt hej då till husvagnen för den här gången. Plockat fram lite juleljus. Ätit skumtomtar och After eight. Stickat många varv på en julklapp.
4 saker jag längtar efter: Småland. Jullov. Våren. Det eviga längtandet till eget hus.
4 saker på min önskelista: Hus.
Jag skickar utmaningen vidare till sambon som bloggar på Min Cynism och Rockymentary.


Jag har tidigare fått en utmärkelse av samma Krumitott. Motiveringen lyder:
"Gammal god vän som faktiskt var den som mest inspirerade mig till att börja sy. Du visade hur man ritade av mönster och andra tips. Lånade även ut "sy till barnen"-boken och då visste jag att det här med sömnad var min grej".

Även denna skickar jag vidare till "sambon som är fenomenal på allt som har med datorer och sladdar och elektriska apparater att göra. Mitt liv skulle vara mindre elektriskt utan dig!"

Inga kommentarer: