tisdag 1 mars 2011

Roligt, Kul och Spännande


Min vinst från Torgstenen har kommit. Vilket paket!

Ikväll stickar jag på Blooming Mystery KAL, ledtråd 3. Det är en så rolig stickning! Den är svår att lägga ifrån sig, ändå ligger jag en vecka efter. Det är för att den kräver full uppmärksamhet något längre stunder och de stunderna är lite sällsynta. Men ikväll är en sån kväll.

Det händer spännande saker nu. Saker som handlar om livet och välmåendet. Det behöver vi. Det ska jag berätta mer om så småningom.

5 kommentarer:

Petras Påhitt sa...

vilken fin sjal som växer fram.
Spännande på alla fronter :)
Kram och hej från
Petra

sinneskatten sa...

Det ska bli spännande att se den färdig, det du stickat är riktigt snyggt och lovande.

Emmy sa...

Härligt med vinstpaket. Det kommer nog bli jättefint.
Och det är ska bli spännande att se hur det grå byltet ser ut när det är färdigt :)

shygirl sa...

Heisann! :-))
Du har vunnet 3. premie i min give away. :-)) Gratulerer! :)
Hvis du går innom bloggen min kan du sende meg en mail med adresse. :-))
Fin blogg du har, masse flotte sjal du har strikket. :))
Ha en fin kveld. :)

Rät&Avig sa...

Vilken vinst! Och vilken vacker tröja det kommer att bli, fina färger!
Har noterat att dessa tröjor är på väg tillbaka...måste nog rota fram nåt gammalt favvo mönster.
/Ann-Britt