onsdag 30 mars 2011

Som så många andra....

...så har jag stickat ute i solen idag. Haruni på stickorna. Den här typen av bild förekommer flitigt i bloggar runt omkring nu i dagarna. Observera mina vårgröna naglar!
Tösen och jag tog en tur till lekparken i solen och avslutade utflykten med glass till henne.
I eftermiddag har jag packat 5 flyttkartonger och fler ska det bli när Tösen somnat. HUR ska vi få plats med allt pyssel och "utifall-att"-saker som vi har en hel källare till nu och som sedan ska få plats i en klädkammare och ett par garderober? Vi rensar ut rejält nu och kommer att rensa en vända till väl på plats i Småland.
Den 9:e april går flyttlasset! Jag längtar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummen för att flyttpackningen går bra!

Linda sa...

Lycka till med flyttpackningen! När vi flyttade sist hade jag nästan lite separationsångest när jag packade ner mitt garn och min stickor... (Och jag var hela tiden rädd att kartongerna med detta skulle komma bort, eventuellt krossat finporslin oroade mig inte ett dugg - troligtvis är jag vansinnigt nördig!) :)

metamorphosis sa...

Alltså, det är ju när man flyttar som man inser hur mycket jox och prylar man faktiskt har...

Härligt med lite utomhusstickning igen - det ärlivsglädje det! :)

Pysselfarmor sa...

Härligt det ser ut...snygg logga ;-)
ett av mina barnbarn heter Linnea...