onsdag 12 mars 2014

Hjärtligt Tack!

... o Tack o Tack o Tack till alla som var med på stickhelgen i Vrigstad!
Så bra det blev och så kul vi hade.
Kul också att ni redan på lördagsförmiddagen frågar efter nästa stickhelg... Och visst blir det fler stickhelger, men när får ni veta när det närmar sig...

Det är roligt att läsa om vad ni tyckte om helgen i era bloggar och vad ni fick med er hem av nya vänner, garner, mönster, tips och trix.

Naturligtvis så gick jag inte hem tomhänt.

Inte nog med att vi, mor min och jag, får träffa er alla och sticka och ha kul en hel helg. Vi fick så fina presenter också!
Gotländskt te och saft, ekologisk päroncider. Tjockt (det behövde jag verkligen) sockgarn, extra tygpåse och stickmarkörer. Silkegarn och ett kit "Sticka påskägg", nyckelring och anteckningsbok.

Tösens och min gemensamma shopping: Magasin Duetts Supersoft till kofta, sjal och present. Donegal tweed till sjal. Silke/ullgarn från Sjöalyckans silke. Liten söt pryltetra och nyckelband från Myggan och fina blåbetsade persikoknappar av Froggen. Snygga Herdymarkörer, som nog kommer att pryda lite annat än stickorna, och glitterknappar och bjällror.


2 kommentarer:

AnnaF sa...

Jag blir fortfarande alldeles varm i hjärtat när jag tänker på den underbara helgen i Vrigstad! Jag ser också fram emot nästa tillfälle.
Kanske du har möjlighet att komma på stick-LAN i Ljungsbro? Det verkar kunna bli en helg där till hösten. Fast där är det inte lika lyxigt, eftersom vi sover på golven :)

Anonym sa...

Den helgen lever jag länge på ;) , ser redan fram emot nästa...
Tack än en gång! / Dianne