måndag 20 september 2010

E lita mysse te me

En mössa för de inte så jättekalla dagarna. Men då jag ändå vill dra en mössa över öronen. Mönstret är detta och garnet är Debbie Bliss Prima med bambu och bomull i. Samma garn som Tösens Hjärtmössa.

I dag har jag varit så trött, så trött. Medan Sambon och Tösen gick på promenad nu på kvällskvisten, så gick jag och la mig och sov, i över en timme! Resten av kvällen blir lite avig då. Jag är nog inte riktigt kry, det är nog det.

Det sista på stickpåsen ska göras, lite broderier och sömmar, sedan ska den paketeras in och skickas till sin mottagare. Jag lovar några bilder när den är klar.

2 kommentarer:

sinneskatten sa...

Hej!
Du som har en inspirerande sida,
har du lust att vara med på min sida så gå in och kika på mitt inlägg.
Vore kul om man kunde samla en massa inspirerande länkar under samma "tak"
carina

Blenda sa...

Hej hej!
Tråkigt att du känner dig hängig, hoppas att tuppluren gjorde susen! Märker att det är många som åker på förkylningar och dant nu (men hellre det än löss säger jag som har lus-noja!)
/Blenda