tisdag 21 september 2010

Stickpåsebyte

I kväll, om det går enligt planerna med kvällning, läggning och läsning så tänker jag bli klar med min stickpåse och få iväg den i morgon.


Jag har fått min stickpåse idag, av Lurvetuss. Tack så mycket! En fin väska i bra storlek för minst ett par stickningar. Frågan är om jag får ha den ifred. Tösen tyckte det skulle bli en väldigt bra dagiskasse annars... Vi får väl dra lott.

Kvällen ska avslutas vid Lisas Stickcafé på Facebook. Möss- och koftstickning ligger och väntar.

2 kommentarer:

Lilli sa...

Hej! Hittade hit till dig idag. Det är en trevlig blogg du har med en massa fina saker som du gjort :) Kommer att följa dig (ser ingenstans där jag kan visa det) men nu vet du i alla fall. Du får gärna titta in till mig på min blogg och butik om du har lust och tid :)
Söt påse du fått och din ser fin ut i färgerna också.

Lilli sa...

sesse