torsdag 12 maj 2011

Ikväll stickar jag glitter

Tösens glamoursjal borde bli färdig ikväll. Inget avancerat alls, det ska bara göras. Och när Tösen får den så kommer hennes ögon glittra ikapp med sjalen.


Jag måste betona, efter mitt förra inlägg, att min färgpassning i bokhyllan inte gäller alla böcker, bara pocketböcker som ser lite tråkiga ut var för sig. I färgordning är de mycket roligare att se på! Annars vill vi också ha böcker efter kategori. Mina stickböcker kan ju inte beblanda sig med Sambons flugfiskeböcker. Ve och fasa! (...för oss bägge).

2 kommentarer:

Linda sa...

Hihi, "stickböcker får inte beblanda sig.."! Mina stickböcker står också prydligt för sig själva och myser, lätt åtkomliga från mitt favoritsoffhörn. :)

Lilli sa...

Så vacker och skir din Haruni blev. Superfin! Och glittersjalen kan jag tänka mig att din tös blir VÄLDIGT glad för! Är hon kanske i "prinsessåldern" när det helst ska vara rosa och glittrigt? Ha en skön helg!