måndag 9 maj 2011

Tack!

Tack för kommentarer om min Haruni! Så glad jag blir!

Våra saker kommer sakta men säkert på plats här i nya hemmet. Men vi har så mycket pysselsaker av olika slag i vår familj som ska få plats i förråd eller i snygga förvaringar och riktigt så långt har vi inte kommit än. En fin rad i bokhyllan har jag fått till, så här har jag alltid velat ha mina böcker; i färgordning!


I kväll har jag spelat fela för IM-medarbetare i Komstad, Sävsjö kommun, kanske den vackraste platsen på jorden! (Har tyvärr inga bilder nu, men Sambon har fotat så det kanske kan komma under kvällen.) Annars går det förmodligen att läsa om här så småningom.
(Uppdaterat: Nej, det blev inget skrivet om Komstad på IM-bloggen.)
Där ifrån, från lilla Komstad, kom Jonas Brunk, som gav namnet åt Bronx i New York! Dé ni!

5 kommentarer:

kamilla sa...

Jag har också mina sorterade efter färg :D

Efwa - Medea sa...

Visst är det fint med färgordning. Men ack så opraktiskt. Jag hade det i ett antal år men när jag och mannen flyttade ihop = Stor utökning av boksamlingen bröt det ihop.

Pernilla sa...

Det är snyggt att sortera i färgordning, men jag föredrar bokstavsordning. Tråkigt men praktiskt, lite som jag själv.

Linda sa...

Tack! :) Kul med färgordning på böckerna! Här hemma skiljer vi på ämnesområde och sorterar sedan efter författare, annars blir det kaos bland de 2500 böcker...

Linda sa...

Vi får hoppas att inläggen dyker upp av sig själva igen! :)