onsdag 13 juli 2011

Provar nytt

Vi har skaffat iPad och jag fick fatt i den en kort stund för att prova blogga. Annars är Sambon förste spekulant så här i början...
Men det gör inte så mycket, för jag stickar kofta till Tösen med Koschenill-färgat garn. Jag hade tänkt färga över med indigo för att få lila. Men Tösen var bestämd och sa att det skulle hon ha kofta i. Då satte jag igång en uppifrånochnerkofta med en trollslända på ryggen. Hon tycker den är färdig nu. Men jag tycker den ska gå lite längre ner än armhålorna.



- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

alo99 sa...

När får jag tillbaka vår iPad?

Ellen sa...

Va!, va fuskit att ni har en iPad. Det vill jag me ha.. :)

Västmanländskan sa...

Men bolero är väl snyggt?

Linda sa...

Tack för gratulationen! :)
Koftan kommer att bli fin som kofta om inte tösen snor åt sig den och använder den som bolero innan dess. :)