måndag 18 juli 2011

Tuber som värmer puls och ben.

Pulsvärmare i entrådigt garn. Stickade med Magic loop på 2,0:or.
Jag skulle experimentera. Se om det var någon idé att sticka pulsvärmare i entrådigt garn. Först tyckte jag det var en riktigt god idé. Sedan blev det väldigt tråkigt och kändes absolut onödigt. Och fult blev det.


När de blev klara och jag satte dem på mig för att värma handlederna som får för sig att värka lite då och då, så var de väldigt bra. Tunna och lätta att ha på sig och värmer och lindrar det onda.

Igår, innan de blev klara, lånade jag Tösens benvärmare för att värma handlederna. Skönt med långa, det måste jag sticka mig ett par. I entrådigt då förståss!
Tösen och jag kan ju ha dem ihop!

2 kommentarer:

Linda sa...

Fina! Ser sköna ut.

Linda sa...

Fina! Ser sköna ut.