onsdag 2 maj 2012

Dag 2 - Craft tools

Verktyg, med förpackningar, jag använder flitigast tillsammans med min stickning finns här. Kit pro´s stickor i olika färger och former. Utbytbara kablar är toppen! Men jag stickar gärna med vanliga hederliga metallstickor, bara de inte är för trubbiga. 
Lilla söta nålbrevet som min Sambo slöjdat till mig en gång. 
Clover garn/tråd-skärare, som ett smycke.
The knit kit som är så himla fiffigt. Där finns allt som behövs när man behöver packa litet.
USB-minnet där jag sparar de snyggaste mönstren jag hittar.
En liten smart sax.
Påsen från Jobs, där det får plats förvånansvärt mycket saker, när jag inte behöver packa så litet.

2 kommentarer:

sinneskatten sa...

Tror bestämt att jag tar och stjäl din idé! ska införskaffa ett minne att spara alla mönster på!

Saltflingan sa...

Håller med, idén om att spara mönster på ett USB-minne var verkligen bra!
Det ska bli kul att följa din utmaning under månaden.