tisdag 1 maj 2012

Utmanande

Jag har fått 2 utmaningar idag. 
Den första är "11 frågor" som syns lite var stans i bloggarna. Frågorna har jag fått av Sara och dem ska jag fundera på någon dag till.

Den andra utmaningen är "A month of craft", som jag fått av Maria. Den måste jag börja med idag...


Dagens "Jag in action". Jag har suttit länge ute i solen och stickat på just detta idag. Växtfärgade garner, tvåändsstickat och ett försök till egen designad sjal, får se vart det slutar.
 

Den här utmaningen skickar jag vidare till Sambon som hantverkar med annat än garn. Vissa dagar kan det kanske bli lite knepigt för honom... 
Ni andra får också gärna anta utmaningen! Skriv någon rad så jag kan kika in till er och se hur det går!

1 kommentar:

Maria sa...

Hej Emma! Det var inte den som var utmaningen! Jag hade ju också 11 frågor! :)