onsdag 8 september 2010

Det är min födelsedag idag!

Och jag har blivit firad av Sambon och Tösen (bl.a). Jag har fått en klocka med siffror och minuter, precis vad jag önskat mig. Och garn! Sambon säger alltid att han inte kan köpa garn. Men vilket fint garn han hittat! Det är från lokala får, luktar ulligt gott och är grått med en aningens brun ton. Det ska bli lite längre handledsvärmare med någon fin detalj. Kanske jag ska prova med magic loop.

Ikväll har vi firat med Rocky Road-glass och "spratteldricka".

11 kommentarer:

Anna W sa...

Stort grattis!!! :o)

Tina sa...

Grattiskramar! Vilka fina presenter!

annas alster sa...

Grattis till dig! Min man fyller också år idag så vi har också haft kalas... hm.... minns jag detta från förra året kanhända?

Stiko Maria, fd novisen handarbetar sa...

Stooort grattis!! :)

Pernilla sa...

Grattis! Du verkar ha haft en fin födelsedag.

Cecilia sa...

Grattis!

Blenda sa...

Åh, grattis grattis! Så fina presenter du fått!
/Blenda

Pixi sa...

GRATTIS!!!=)

Linda sa...

Grattis, grattis! :)

Marianne sa...

Grattis!! i efterskott.

Krumitott sa...

Grattis här med! :) Vilka bra presenter du fått! Undra om min sambo skulle tycka det var kul att köpa tyg till mig när jag fyller? Antagligen inte...