onsdag 27 maj 2009

Återfunnet paket!

Min Hemlisvän hörde av sig igår och undrade om jag inte fått mitt sista paket!?
Nä, det hade jag inte. På posten fanns inget bortglömt paket och jag trodde att det kommit på villovägar. Tråkigt! Men sådant händer ju.
Idag fick jag en påminnelse om att hämta mitt paket på ICA!... Förra veckan fick jag en avi med 2 klistermärken= 2 paket att hämta. Jag tänkte på de där 2 klistermärkena först men när jag hämtade mitt paket så var jag nöjd med mitt enda paket.
Jag skulle förstås ha ett paket för varje klistermärke.
Så nu är paketmysteriet löst.
Min Hemlisvän denna gång har varit Ida på KidasSticksida.

Tack så mycket för alla fina paket!

Denna gång är det jättemjukt Pure MILK fiber från Viking garn och ett bomullstyg med små blommor på. Kul att ha fått både Bambu- och Mjölkfibergarn i detta byte.

Cloud-besväret har jag löst. Det var, som jag trodde, mig det var fel på men nu är jag på rätt väg igen!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Vilken tur att alla mysterier är lösta :)! Gillar verkligen färgen på mjölkgarnet, ser urmysigt ut. Någon plan vad det ska bli?

Hanna sa...

Sak ner till stan i morgon och kolla på tyg, hittar jag inte det jag vill ha så beställer jag. Jag hör av mig då.
Kram/Hanna