måndag 18 maj 2009

Jag säger då det...

Vi har haft sådant strul med vårt byte till bredbandstelefoni.
Läs själva om ni orkar.
Helt otroligt! Telia som ÄR telefoni.
Det BORDE vara, för Telia, att "bara trycka på en knapp", så ska det funka när vi väl kopplat ihop alla boxar och sladdar. Men "Icke sa Nicke", det är olika bud från alla håll. Kod hit och lösenord dit. Fel box är hitskickad och troligen får vi ingen som helst ersättning.
Det ska bara funka!

Tillägg: Sambon har fått kommentar från Informationsansvarig Telia Kundrelationer i sin blogg!

4 kommentarer:

Susanne sa...

Stackars!! Allt är frid och fröjd när det funkar men annars... Kundservice brukar vara mindre bra, lycka till! /Susanne

ellen sa...

Ja, Johan fick allt kläm på bullbaket.
Säg bara till när ni kommer så ska vi se till att kaffet är påsatt och pajen och bullarna i ugnen.

Linda sa...

Precis - vissa nystan gör sig bäst i klappformat! :)

Garntrollet sa...

Men fy, vad jobbigt!

Vi har Bredbandbolaget och sedan vi flyttade över hemtelefonen via datorn, så håller datorerna och telefonen på att koppla upp och ner hea tiden. Vi ska byta leverantör!