torsdag 18 mars 2010

Ännu mera solsken!

En av mina Kristina är nästan färdiga. Den skulle blivit klar igår men jag drabbades av akut supertrötthet så jag var tvungen att lämna den. Ikväll blir den färdig och jag kan sätta igång med nummer två. Eller sticka sjal i märkligt bananfibergarn. Eller repa gammal tröja. Eller sticka några varv på bomullskofta. Lite av varje är kanske den bästa kombinationen.

Jag har fått ännu en Sunshine award. Denna gång av Sanna. Så glad jag blir! Du får den tillbaka av mig.

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Lite av varje är inte dumt alls. :-)

Mari G sa...

Håller med lite av varje är nog bgra. Hmmmm ska nog ta och börja, kanske, tror jag på "Gail" sjalen ;-);-).


ha det bra
Mari

Linda sa...

Så fina Kristinorna blir! Ja, det är härliga bekymmer, när man har så många projekt så att man inte riktigt vet vilket man ska välja! :)