måndag 22 mars 2010

En liten stund för mig själv

En halv dags jobb orkade jag med idag. Nu är jag hemma och är dunderförkyld, igen... Ett par timmar för mig själv, då blir det stickning framför en film tänkte jag. Men det är så konstigt, för det dyker upp så många "ska bara" innan jag kommer igång med det roliga. Jag har repat upp garn från en favoritkofta som var hålig på ärmarna, det blir förhoppningsvis en ny favoritkofta. Shalom cardigan-mönstret har legat här ett tag och jag ska prova få till det med mitt garn som egentligen är alldeles för tunt. Men efter lite letande och läsande på Ravelry så har jag fått lite tips.
Nu har jag bara ett "ska bara" kvar, sedan blir det Morden i Midsomer, Shalom och Kristina.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen mig, har också varit hemma i dag med krånglande leder det tog tiid innan jag landade i soffan med stickningen. Hoppas att du kryar på dig snart!

Linda sa...

Krya på dig! :)

Blenda sa...

Usch vad tråkigt med förkylning! krya på dig! /Blenda